tisdag 30 juni 2009

På plats

Ja, då var man framme! Vid 13- tiden anlände vi till Linköping och jag å Magda, Stefan å Petter hoppade snabbt in i en taxi till hotellet medans dom andra gick....

Efter en snabb inackordering på hotellet gick vi ner till badet, tog 2 min att gå dit, perfekt. Jag vilade lite i skuggan å pratade lite skit med Tony innan jag tog mig ner mot bassängen för att ha en intervju med Dagens Nyheter.
Det var en bra och kort intervju och jag hoppas att dom gör nånting bra av det. Insimmet idag kändes helt ok. Jag körde 40 min teknikövningar blandat med lite löst, imorgon drar jag på lite
fart också.
Här är dagens bilder på Neppans tält, bassängen från där vi har tältet och på Tony som njuter av lite
ledighet innan massagemaraton drar igång imorgon :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar