måndag 29 juni 2009

Mot Linköping

Dagarna efter Sportspegeln har bara rusat iväg... Jag tog hela helgen till att njuta och umgås med
vänner och släkt och försökte relaxa och göra lite annat innan det blir serious igen.

I fredags vart det middag och brännboll i Rålis. Brudarna vann såklart över grabbarna :-) Sedan bar det av mot lagunen i lördags och det var årets första dopp och årets första soldag för mig.
På söndagen åkte vi ut till min pappa på Drottningholm och hälsade på (mamma är i Båstad). Jag,Benny, Nooni, Ida, Victor, Freda och min lilla systerson Moltas hade en riktig familje helg, mysigt!

Idag bär det av mot Sm i Linköping. Om nån timme sitter jag på tåget och hoppas att det där sköna pirret i magen ska börja... Vid
lunch är det dags för en intervju med Dagens Nyheter nere vid Sm bassängen, sen är det bara börja ladda och få en skön känsla.

Jag kommer uppdatera bloggen varje dag under SM- veckan med bilder och lite annat smaskigt.
Med väskorna i handen påväg mot mitt delmål säger jag:
" Flykt är ett enklare val än förändring. Våga se vem du är och anta utmaningen att bli den du vill vara"
Vi ses i bassängen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar