söndag 24 maj 2009

Veckan som gått

Veckan som gått har varit lite mindre hektisk än vanligt. Mycket för att jag var så illa tvungen att dra ner tempot lite då jag fick åka till sjukhuset i lördags för ett blödande sår i tarmen... Jag har trots det hunnit med ganska mycket, föreläsning varvat med träning och sedan i lördags ett tufft träningspass med hela B-gruppen ute på mitt jobb. Min tränare Niko fyllde 30- år i onsdags och det firades av med lite blommor och ett fartpass :-) Både lördag och söndag har B- gruppen haft en " aktivitets helg" och det innebar bla. att köra ett tufft brottar pass igår. 
Alla körde på väldigt tufft och passet som Benny Och Tony hade satt ihop verkade vara för evigt!
 Efter ca 1 1/2 timme så var det slut och det var nog fler än jag som hade blåmärken över hela armarna och genomsvettiga kläder. Vi återsamlades kort för att fira av Niko lite mer med en blå prinsess tårta och så höll jag en kort föreläsning om hur viktigt det är att ta sig igenom svårigheter och att göra det bästa av situationen.
Allt som allt en riktigt rolig vecka och ett bra slut.

Veckan som följer är lite speciell. 
På måndag kl. 12 äter jag mitt sista mål  på 24 timmar. Det är nämnligen så att jag ska på gastroskopi och koloskopi på tisdag morgon. Jag kommer att sövas ner kl.08.00 och är antagligen fördig efter bara drygt något timma. Jag hoppas att allt löser sig med mina magproblem och att dom kan hittar vart problemet ligger...
Träning hoppas jag inte blir så påverkad av mitt lilla sjukhus besök, och jag ska försöka köra på rätt så hårt och intensivt innan jag sen tävlar både lördag och söndag i Täby.

Nu ska jag vårda min ömma blåmärken sen igår
 och försöka att njuta lite av det som är kvar på min enda lediga dag denna vecka :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar