tisdag 5 maj 2009

Lite regn å snuva


Dagen började med en tidigt promenad på en timme med min lilla hund nooni i ett sjugradigt regnigt Stockholm. Påvägen tillbaka råkade jag stöta på min syster och min lilla systerson :-) Det är verkligen inte varje dag vi ses, trots att hon bor runt hörnet, för tid över har jag inte direkt med mitt schema...

Tillbaks på jobbet fanns det en hel del att göra. Jag var tvungen att ringa till Norge för att dubbelkolla min flygbiljett som jag ännu inte fått, och att allt annat med bokningen var färdigt. Ska bli jätte roligt att åka iväg, men samtidigt har det vart lite bökigt att fixa allt själv. Jag hoppas kunna fokusera mig lite bättre när jag väl sitter på planet påväg till min hittills största tävling sen min comeback.
Imorgon jobbar jag endast några timmar på förmiddagen, efter det blir det ett kort landpass som sedan följs av massage på 50 min. Kvällspasset blir ett fartpass och jag hoppas att min lilla snuva är helt borta.

Träffade en gammal polare nere på badet idag, ingen mindre än Johan Norling! Han har nu flyttat hem till Sverige igen efter många år borta i staterna. Kul att ha dig tillbaka i Stockholm Johan!

1 kommentar:

  1. Tack ska du ha:)
    De var kanon kul att se dig igen ocksa
    Far se till att fikat hander snart!!
    Johan

    SvaraRadera