fredag 15 maj 2009

Veckan som går och går men aldrig tar slut...

Denna vecka har varit otroligt hektisk och jag beklagar verkligen att inläggen inte uppdaterats lika ofta.
Eftersom jag var borta hela helgen hade jag en del jobb att ta igen och varje dag har varit full rulle! 

Jag har fått äran att testa på Svarta Lådan under fyra dagar denna vecka, och tyckte det var otroligt bekvämt att få bra mat levererad ända fram till dörren :-) Goda, färglada och framförallt inspirerade maträtter. Man får sig en liten tankeställare om sina egna vanor (trots att jag är kostrådgivare och hälsopedagog) när man sitter påväg från jobb till jobb och missar att äta tillexempel sitt mellanmål. Riktigt bra tjänst att få sms varje gång man ska äta, för ibland rusar tiden bara iväg...

Föreläsningen som jag kommer hålla tillsammans med min kollega och goda vän Tina Leijonclou är spikad och klar, hoppas många dyker upp tisdagen den 19/5.

Nu är det fredag och ändå två uppbokade dagar kvar med tävling hela lördagen plus min systers 30- års fest och jobb hela söndagen. Tempot är högt nu men det är precis som det ska vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar