måndag 11 maj 2009

Sista dagen i Bergen

Söndagen inleddes med en rolig 50:ia ryggsim som jag oplanerat efteranmäldes på eftersom jag lyckades missa finalen på 50 meter bröstsim. Jag behöver få i mig lopp och tävlingsrutin så då är det bara att köra det som jag har möjlighet till. Tiden räckte till final. Och efter utslagningsloppen i finalen så placerade jag mig på en fjärde plats. 
Allt som allt så är jag nöjd över att fått simma många lopp i helgen och att jag inte blev sämre under tävlingens gång utan höll alla dagar. Kände mig aldrig trött efter något lopp och det är något jag måste träna på, mer fart mer kraft och framförallt måste jag lära mig att anstränga mig maximalt på korta sträckor!

Alla mina medresenärer Magdalena Kuras, Petter Stymne, Stefan Nystrand, Simon Sjödin, Pontus Flodqvist, Simon Frank, Niklas Tour, Alexander Nyström och Oskar Nordstrand stod för prestationerna i helgen och det var riktigt bra stämning hela tiden, tack för en rolig tävlingshelg!
Och sist men inte minst, ett stort tack till coach Niko Martikainen som gjorde ett riktigt bra jobb!





1 kommentar:

  1. Har följt din blogg ett tag.. och tänkte att man kanske ska skicka ett litet pepp. Du borde nästan göra en film av ditt liv, revansch är alltid ett bra slut... =)

    keep going and kick some ass, Fanny... Sambo med Jakob Dorch, som jag tror du känner eller känner till =)

    SvaraRadera