måndag 4 maj 2009

4:e Maj, inkomstdeklarationen

Ja, då var det måndag igen och nedräkningen för Bergen Swimfestival kan börja på riktigt!
Har känt mig lite förkyld i helgen och kommer därför ha en lite lugnare träningsvecka innan jag åker till Norge på fredagsmorgon. Ska försöka ha 24 timmars vila mellan varje simpass för att få en bra muskelär återhämtning. Eftersom min styrketräningscoach Fredrik är borta några dagar på annat håll blir det bara lätt explosiv styrka på land, sen får det kompletteras med Nikos sprintpass i vattnet för att jag ska få upp farten.

Veckan ser ut så här om allt går som det ska:
Mån: fm-simning em-vila
Tis: fm-konditionspass+ explosiv styrka em-simning
Ons: fm-lätt konditionspass em- simning
Tors: fm- simning + massage em-vila
Fredag: fm-flyger till Norge em- T Ä V L I N G
Lördag: T Ä V L I N G
Söndag: T Ä V L I N G 

En tråkig nyhet, jag kommer inte att åka med Magdalena på träningsläger till Frankrike i maj. Men jag är öppen för andra förslag innan sommaren. Så hör gärna av er om ni har något bra pågång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar