söndag 2 augusti 2009

STHLM- Härjedalen- Båstad- STHLM

Det tog "bara" 10 timmar från Härjedalen till Båstad med bil. Äntligen kom vi ner till mina föräldrar. Vädret har varit sådär precis som hela denna svenska sommar. Men som tur är så hade dom en uppvärmd utomhusbassäng nere vid havet som är helt ok. Jag lyckades tajma en Dansk simklubb som var på läger så jag passade på att träna lite med dom.
Löpningen var lättare på skånes plana marker men dock väldigt kvav luft så det gjorde det hela lite tyngre.

Anledningen till att det gått ganska många dagar sedan jag uppdaterade bloggen är att den ska flyttas till en annan sida, återkommer med mer information inom kort.

Jag kommer självklart uppdatera dagens inlägg med bilder från sommaren så fort jag kommer hem igen från jobbet där jag är tillbaka igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar