lördag 15 augusti 2009

Dagen efter födelsedagen







Igår var en riktigt lyckad dag, enda dagen denna veckan som jag var ledig från träningen. Det var min födelsedag :-). Idag vaknade jag utvilad och gick och tränade styrka och löpning samtidigt som jag tittade på FriidrottsVM, tänk om det alltid var OS eller VM på tv. Då skulle livet vara allt vara bra. Under eftermiddagen bar det av mot Kungsträdgårdens roliga aktiviteter och jag beslöt mig efter att jag gick förbi ett chinsräcke att jag ville vinna en T-shirt. För att vinna en T-shirt skulle man göra två chins så jag gjorde två st och hoppade sen ner. Sedan fick jag höra att om jag skulle komma med på Highscore listan skulle man göra 3 st. Jag körde en gång till och gjorde då 8 st. Med tanke på att jag körde chins imorse på min styrketräning så gick det ändå bra tycker jag. Jag vann hela tävlingen med mina 8 chins och känner mig riktigt ispirerad till att börja köra chins ofta igen.

Nu ska jag åka och kolla på Midnattsloppet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar