onsdag 12 augusti 2009

Acklimatisering

Första riktigt veckan är i full fart. Jobb, träning, planering ja allt på samma gång.
I söndags hade jag möte med coach Niko för att gå igenom hösten träning och upplägg. Hittills tycker jag att det verkar bra och jag har verkligen byggt upp en riktigt bra motivation under mina lediga veckor.
Måndagen sen började med ett lätt morgonpass för att sedan följas av lite tung löpning.
Resten av veckan består av lätt uppbyggande träning men eftersom jag tränat hela sommaren mer eller mindre så känns det verkligen som jag ligger ett steg före.

Jag längtar verkligen till träningslägret på Mallis som startar den 22 augusti. Där kommer det bli ännu mer finslip på höstens mål och riktigt hård träning förhoppningsvis.

Eftersom jag för tillfället bloggar dubbelt så blir det mellanlångt på vardera sida :-)
Nu är det snart dags att dra på eftermiddagspasset sen är det snart min födelsedag, mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar