lördag 11 juli 2009

Veckan efter SM

Så här 6 dagar sedan SM så kan man tro att det är semester ett litet tag, men inte...
När vi kom hem i söndags kände jag mig ganska hängig och sedan tog en liten förkylning fart. Det var ju försig tur att det släppte efter SM, men ändå tråkigt eftersom simträningen fortsatte 1 vecka efter SM. Men det var bara att bita ihop och gå till jobbet som vanligt och ta det lite lugnt med träningen.

När jag äntligen kände mig bättre efter några dagar så började jag med uppbyggnadsträningen igen. Löpningen kändes ganska tung eftersom jag inte sprungit mer än 1 mil veckan innan Sm för att vila mig lite mer... Men idag kändes det bättre och jag kommer iallafall komma upp i 3-4 mil den här veckan. Simningen har jag legat lite lågt med för det första för att jag känt mig krasslig och för att en del saker måste redas ut...
Har möte del 2 antagligen på söndag med coach Niko.

Nu har jag bara 2 jobb dagar kvar, 2 dagar kvar i stockholm sedan drar jag iväg till Härjedalen först på Brottarläger och sen för att hänga kvar någon vecka för lite semester med
min svärföräldrar :-)
Efter vi varit där uppe ska vi ner i landet, ända ner till Båstad till min föräldrars sommarstuga.
Träningen kommer att vara med var dag här å där. Löpning, simning ute i sjön, brottning och styrka ja massa gott å blandat!

Här är en bild från förra årets simträning under min avstängning i orrmosjön i Härjedalen.
Den är en sträcka på 3000 meter fram och tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar