torsdag 2 juli 2009

DAY 2

Dagens prestationer på 50 fjäril från min sida var väl ok. Säsongsbästa iallafall, och med den här korta träningsperioden så får det väl duga för tillfället. 29.10 kom jag i mål på, med en väldigt orutinerad start och en ganska tung simning. Skönt ändå att få sprinta loss lite innan 50 bröstsim på torsdag.

Neppan slog Svenskt rekord X 2 idag!
Först Simon Sjödin på 200 medley, och sedan i herrarnas 4x100 medley, grymt jobbat grabbar!
Sofia simmade bra på 200 frisim, det bästa hon gjort på 4 år.
Även Åberg presterade bra på 1500 frisim och var nöjd med tiden. Jag vill ge lite kred till Oskar som slutförde sitt 1500 frisim i finalen trots att han tappade glasögonen (han kom på en 4:e placering trots allt krångel med utrustning) bra kämpat!

Sum-sim tjejerna och killarna var också på plats idag och hejjade, kul att dom ville komma förbi och stötta Sm- truppen.


För övrigt så har jag och min rumskamrat Jossan, bytt upp oss till sviten på hotellet. Efter en mindre incident i baddrummet så hade dom inget val än att ge oss ett nytt rum. Nu ligger vi här i våra elstyrda sängar och snackar skit. Imorgon kanske det tillochmed blir ett skönt bad i vårat stora badkar.

Imorgon går 50 bröstsim det är allt jag har att säga om det :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar