tisdag 21 juli 2009

Fyra mil för några tusen meter

Dom senaste dagarna efter lägret så har det bara regnat och blåst kallt här uppe i Lillhärdal. Vädret har inte direkt varit optimalt för utomhusträning, så det har blivit några vändor till simhallen i Sveg 4 mil bort. Ja det är ju inte direkt nära till allt häruppe men det är värt resan att få i sig några meter simning.
Efter helgens brottarträning med lite gott och blandad träning, så känner jag mig ganska stel i nacken och lite ont i underarmarna. I vattnet däremot så känner jag mig fortfarande toppad efter Sm. Nu längtar jag riktigt mycket till träningslägret i augusti !

Under dagarna sappar jag in lite på eurosport för att titta på VM i Rom. Hoppas att det går riktigt bra för simmarna som skickats dit, dom ser iallafall ut att ha riktigt roligt på sitt läger innan deras VM börjar på söndag.

Så här kan min dag se ut påväg till träningen här uppe, 4 mil raksträcka. Självklart måste man ladda upp humöret lite i sånt tråkigt väder och lyssna på lite reggae på resan :-)

1 kommentar:

  1. Soft Ebba.
    Det var länge sen.
    Sitter och jobbar med simning och undrar var du är??
    Du ska ju representera suecia amiga.
    Hoppas du har det bra upp i norr.

    Kram Bo

    SvaraRadera