fredag 17 juli 2009

Segt med "semester"

Idag kände jag lite avsaknad av tempot som brukar ligga rätt högt i min vardag.. Igår eftermiddag vart det en löptur med Tina på 7 km å det kändes ganska skönt att skaka loss benen lite efter loppet i förrgår.

Imorse var jag uppe med tuppen såklart och blev direkt rastlöst och gick ut på en lång promenad för att sen avnjuta frukosten till en klarblå himmel. Vid lunchtid åkte vi ut till " Härjedalens riviera" och sola lite innan molnen kom tillbaka. Efter att ha suttit och häckat i solen ett tag åkte jag till Svegs simhall och körde mitt teknikpass som jag fått av min tränare plus lite lös simning.
På kvällen idag anlände brottarna till byn och det blev ett snabb litet pass innan det var läggdags.

Imorgonbitti blir det löpning, styrka och simning :-)
Här kommer några härliga bilder från härliga Härjedalen på lite simning i orrmosjön, från rivieran och på den klassiska björnen i Sveg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar