lördag 4 juli 2009

DAY 4

Igår eftermiddag fick vi celebert besök på tävlingarna. Min fästman Benny och Petter´s fästmö Linda kom ner för att hejja fram oss!

Idag var en ganska lugnt tävlingsdag för Neppan. Några fina finalsimningar vart det ju såklart i form av Oskar på 400 frisim, Alex 50 ryggsim och Simon Frank 200 fjäril. Grabbarna skötte sig bra, Alex tog JSM brons, Simon kom 6:a på SM och Oskar kom 5:a på SM.

Många av Neppans simmare var lediga idag, och Simon Sjödin började känna sig hängig och lite sjuk på eftermiddagen. Det betydde att det är oklart hur lagen ska simmas imorgon, Peter Edvardsson är tillfrågad att hoppa in i ett lag på försökspasset, men han var tveksam.









Förövrigt har det varit en bra avslappnad dag för mig.
Jag simmade mitt sista lopp igår och dom 2 sista dagarna går jag bara runt och njuter och pratar med folk.
Lördagskvällen går till att planera höstens träning, och jag känner mig redan taggad till att
köra igång redan på måndag med hårdträningen.

På bild idag:
Jag som ligger och får behandling av Tony innan mitt 50 bröstsim i försöken.
Magda som glider runt och gör reklam för hennes nya bloggplats.
Simon som sitter å softar med sin fina nya tröja med hans nya bloggplats.
Och jag som sitter och tittar på dagens finalpass uppe vid tältplatsen.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar