fredag 4 september 2009

Weekend


Japp då var det fredag igen då!

Efter en låång arbetsdag på 9 timmar och ett hyfsat bra löppass så var det bara dra hemåt fort som attan för att ta det lite lugnt för en gång skull...

Löpningen kändes otroligt lätt idag trots mina små klagomål under veckan. Jag har känt mig ganska hängig stundtals och har återfått mina problem med magen, inte roligt...

Jag körde ändå mitt intervallpass på 6,5 km med lägsta hastigheten på 11,1 km/h och högsta hastigheten på 14,5 km/h på löpbandet. Stegen kändes lätta och bra och jag tror att det blir en riktigt bra löphelg på jobbet :-)

Jo, det är ju faktiskt så att jag jobbar även i helgen. Imorgon blir det min 5:e dag i rad av totalt 11 dagar på raken. Men eftersom jag blir gräsänka några dagar framöver eftersom min fästman och hans bror åker till härjedalen på jakt så får jag antagligen lite mer tid för mig själv.

Imorgon börjar dagen med löpning innan jobbet och sen ett styrkepass under dagen. Förhoppningsvis är jag tillräckligt pigg sen för att träffa Magda å Peter för lite lördagsmys :-)

Nu ska jag äta min sista godis och dricka upp min härliga fredags drink som består av....... MAGMEDICIN!

Dags att relaxa lite i soffan å kanske somna för att vakna upp imorgon med ytterligare en grym dag framför mig!

1 kommentar: