onsdag 16 september 2009

Efter 3 dagar i Norge, tog det 3 dagar att landa...

Efter en intensiv helg i Norge är jag äntligen tillbaka igen. Jag kom hem i söndagskväll, men det är först idag som jag hunnit andas ut och landat lite efter en häftig resa. Träningen och arbete drog igång igen som vanlig direkt på måndagen, så det var bara att bita ihop.

Jag gick på alla föreläsningar under lördagen och framåt kvällen så var jag rätt så slut så jag drog mig tillbaka hyfsat tidigt.

Söndag morgon gick jag upp och började mina sista förberedelser inför föreläsningen som jag skulle hålla kl.13.00. Jag tog med mig min goda hotell frukost upp på mitt rum så jag kunde sitta i lugn och ro.

Nervositeten började faktiskt att lägga sig lite några timmar innan, men båda dagarna innan var jag nog som ett nervvrak. Jag kände först på söndagen att min kropp hade varit riktigt spänd, och det var mer eller mindre som om jag hade kört stenhård träning i 2 dagar utan någon sömn. Jag kände mig helt slut.

Jag hade sent i torsdags kväll varit inne och titta på deltagarlistan till konferensen och upptäckt att det var ca. 400 personer som skulle komma. Det gjorde så klart det hela lite mer upptrissat.

meeting-conference-1Som ni ser som var det en helt otrolig föreläsningssal !

Men när jag väl stod där och höll mitt föredrag inför min allra största föreläsningspublik hittills, så gick allt helt perfekt! Vilken kick det var !

Jag är jätte glad att jag blev inbjuden till Norges Årliga tränar/ ledar konferens, och man möter sällan ett sånt sammanhållet förbund med alla dess anslutna. Jag vill speciellt tacka Johan Setterberg för att ha nämnt mig till förbundet.

Tack Norge!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Hoppas du har hört detta för ut, men jag är så grymt imponerad av dig och att du är så stark som kommer tillbaks. Är själv elitsimmare i handikapplandslaget och har aldrig vågat ta något kosttilskott just pga rädsla för det som hände dig. Stå på dig och lycka till i din fortsatta satsning. Mvh, Lalita

    Tänkte bara att du som ändå är dietist har du något tips på en egen "energi" dryck som man kan bland själv?

    SvaraRadera