torsdag 30 april 2009

V A L B O R G


Ja, då var denna korta vecka slut. Med sju simpass och ett styrka och 2 kondition tog tröttheten ut sin rätt. Efter morgonens fartpass kl.06.00 var axlarna rätt så möra och en välbehövlig massage i 50 min  satt helt rätt! Tillbaka sen på eftermiddagen för att simma ett kort sprintpass som var ett roligt avslut på en ganska tung simvecka. Har endast 3 pass kvar denna veckan varav lördag helt ledig! Det ska jag njuta av och ladda upp mig inför tävlingen i Norge nästa vecka.

Imorgon är det 1 maj och alltså exakt 8 veckor sedan min avstängning gick ut.
Med ca 170 mil löpning i kroppen och ett vasalopp så tog träningen verkligen en vändningen när jag fick börja simma igen.
Tiden har rusat iväg dom senaste veckorna och simning har fått ta mer och mer tid på sidan av intervjuer, reportage och fotning, ja det har hänt mycket på roligt på dom här korta tiden.
 Jag känner mig otroligt nöjd med alla mina nya tränare och tiderna i bassängen går verkligen åt rätt håll :-) 

Idag uppdateras min blogg med ett media arkiv som hittas under mina samarbetspartners, där ligger alla web publicerade artiklar om mig tillgängliga.
Trevlig Valborg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar