onsdag 29 april 2009

En "tung" dag

Onsdagen började bra med ett simpass vid 8-tiden. Efter passet åkte jag direkt till mötet med Svarta lådan. Det var ett trevligt möte, och jag hoppas på ett samarbete med dom i framtiden.
 Men det som låg närmast på planeringen var arrangemanget på DTC- loppet som går av stapeln den 7 maj. 
Efter mötet snabbt tillbaka hem igen för en power- nap innan det andra simpasset för dagen. Dagens eftermiddags pass betod av tung simning med shorts i vattnet med teknik övningar. Jag hade såklart glöm att ta med shorts så jag fick låna ett par... Och inte vilka som helst utan ett par tjocka bomulls shorts som gick ner långt under knäna, det kallar jag motstånd!

Imorgon 06.00 är det fart/max pass. Med dom här tre dagarnas sju träningar hoppas jag ändå kunna prestera ganska bra. Eftermiddagen sedan blir ett sprint pass, sedan är det Valborg och därmed tre dagar utan simning, men med löpning och styrka. 
Skönt ändå att vila "sim musklerna" :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar