måndag 27 april 2009

Sköna måndag...

Veckan har börjat hårt. Först ut på dagen var ett rätt så avslappnad morgon simpass tillsammans med Magdalena Kuras, en timme efter det ett galet styrke pass med Fredrik och sedan tillbaka i vattnet igen med ett tufft fart pass som tog knäcken på mig. Helt otrolig start på veckan! Imorgon är det en ny dag och nya tag, inga problem!

Idag så har jag blivit erbjuden att flytta min blogg till en intressant portal. Låt som ett riktigt bra erbjudande, roligt! Jag blev också uppringd av P3 redaktionen som tackade för att jag ville dela med mig av min historia som sändes igår i programmet "Verkligenheten".
 Det var känslosamt att höra mig själv återberätta min hittills svåraste period i mitt liv, och jag är otroligt tacksam för att P3 visade intresse, ett stort tack går ut till dom idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar