tisdag 28 april 2009

Tidig morgon sen kväll...

Tisdagen började för mig 05.15 med ett konditionspass på 90 min med en kund, bra början på dagen som varje tisdag! Efter det back to work i Djursholm några timmar. 
Hem igen, och hann faktiskt sätta mig ner i tio minuter innan jag åkte ner till  eriksdalsbadet vid 17 tiden. Dagens simpass var exakt vad ja behövde idag, mycket sprint varierat med teknik övningar, det gick och kändes riktigt riktigt bra!  Träningsvärken sitter kvar,
 tack Fredrik för att du gör mig starkare !   -------->




Många roliga samtal idag, först ut var Svarta Lådan som bokade in möte med mig imorgon, det ska bli intressant. Sedan ringde Maria från SVT sport och uppdaterade mig om hur upplägget ska se ut  i reportaget som dom ska göra om mig lite senare här i vår. Och det ser jag verkligen fram emot!

1 kommentar: